ads by nuffnang

Join The Best Followers

Monday, January 7, 2013

Hidup baru pada Tahun 2013 - Abg Long masuk Tabika Kemas (episod 1)

Pembukaan tahun baru 2013 ni memang membawa perubahan dalam keluarga aku, abg long masuk Tabika Kemas tahun ini. Abg Long memang dah lama xcited sgt nak pergi sekolah ni nak berlajar ABC dan membaca macam upin & ipin katanya...ee..hee..biasalah budak budak semua benda di nak adaptasi dari kartun yg dia tengok.
Masuk Tabika Kemas ni xbanyak modal sgt berbanding tabika/taska swasta ni, yang penting dekat dengan rumah untuk memudahkan aku atau wife pergi hantar dan ambil. walaupun ramai kawan-kawan aku hantar anak diaorang ke tabika swasta kerana tabika swasta menyediakan pusat asuhan selepas selesai waktu berlajar dan Tabika swasta ini dikatakan lebih berkualiti dari Tabika Kemas.

Hari pertama masuk ke Tabika memang aku bangga sangat sebab Abg Long tenang dan bersungguh-sungguh nak berlajar,walaupun ramai budak-budak lain yang menangis nak balik, Abg long tetap cool....

Hari kedua....Aku terkejut yang amat sangat bila aku datang ambil abg Long waktu tengahri di Tabika Kemas tuu....

Bersambung dalam episod 2 nanti.....


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...