ads by nuffnang

Join The Best Followers

Thursday, October 4, 2012

Aku Jatuh Cinta dengan SAMSUNG SMART LED TV

Kebetulan pergi Tesco Ampang tadi cari"Safety Gate " untuk sekat Haziq dari memasuki bahagian dapur, sempat laaa tengok kedai SAMSUNG yang baru dibuka di Tesco Ampang.
Aku terpukau dengan kecanggihan dan Kecantikan SAMSUNG SMART LED TV. I'Allah ada rezeki aku nak beli satu, dapat SMART TV Series 5 SAMSUNG ni pun jadi laa. Nak beli beli SLIM LED TV tak mampu sebab harganya memang mahal bagi aku yang bergaji kecil nie, jadi aku berkenan pada SAMSUNG LED TV Series 5 yang harganya lagi 1 ringgit nak genap 2 ribu.

Keistimewaan SMART TV nie ialah kita boleh melayari internet melalui SMART TV tersebut seperti melayari youtube,skype,facebook, menonton movie dan banyak lagi aplikasi yang tersedia . Fungsi fungsi lain adalah boleh berkongsi apa sahaja dengan SMART TV melalui laptop, galaxy tab melalui aplikasi AllShare.

inilah SMART TV - SAMSUNG LED TV Series 5 aku (heee...hee...kalau ada duit nak beli,xbeli lagi)
Dengan paparan resolusi tinggi Full HD 1080p serta teknologi Wide Colour Enhancer Plus dari SAMSUNG....Pergghhh tak tau nak cakap memang TErbaikklah.

Tak sabar rasanya nak beli TV nie....Menawan Hatiku...


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...