ads by nuffnang

Join The Best Followers

Tuesday, October 23, 2012

Bilerr umur dah masuk 3 Series (30an)

Salam semua, Terima kasih sekali lagi kepada kawan-kawan yang mengucapkan selamat pada hari lahir aku 2 minggu lepas. Bile umur dah masuk 3 Series ni fikiran automatik mengimbas kembali kebelakang,bermacam macam soalan yang keluar pada diri sendiri, antaranya Pada umur 30 tahun sekarang ini apakah pencapaianku?. Apakah aku puas hati dengan apa yang telah aku lakukan?. Adakah aku dah buat sehabis mampuku untuk memberi yang terbaik pada keluargaku dan diriku sendiri?.

Jawapannya, Masih banyak yang perlu diperbaiki dan diubah supaya kehidupan lebih bermakna dan lebih baik dari sebelumnya. Terlalu banyak kelemahan pada diri sendiri sehinggakan gagal dalam banyak perkara.

Sekarang aku kena berubah, bangun dari mimpi sebelum terlambat....tak perlu tunggu tahun baru untuk AZAM BARU. Sekarang Azam Baru dah bermula...

Aku harap kawan-kawan pun sama, sentiasa menilai semula diri sendiri supaya setiap apa yang kita lakukan memberi kebaikan kepada diri kita dan orang yang berada disamping kita.

Imam Ali berkata,"Allah menyayangi orang-orang yang mengetahui kadar dirinya dan tidak melewati batas perjalanannya; menjaga lisannya dan tidak mensia-siakan umurnya".

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...