ads by nuffnang

Join The Best Followers

Sunday, February 20, 2011

Bagaimana Menghilangkan Ruang/Jarak Diantara 1 Post ke 1 Post dalam Blog Anda

Bagaimana Menghilangkan Ruang/Jarak Diantara 1 Post ke 1 Post dalam Blog Anda???
How to Remove Space Between Post???

Perkara ini berlaku kepada saya dan tanpa saya sedar saya yang menjadikannya begitu.


Pertama: anda klik Design

Kedua: Anda berada di Page Elements betul?


Ketiga: Anda akan Lihat Page Elements Anda. Klik Edit Blog Post.


Keempat: Anda akan Lihat Tajuk Configure Blog Post di bahagian atas. Tarik Kebawah/Scroll Down sehingga anda lihat Tajuk Post Page Options.


Kelima: Lihat di Show Ads Between Post samada anda tanda right or tidak? jika Ya maka anda harus klik untuk kosongkan petak itu.

Keenam: selepas itu klik SAVE dan View Blog anda dan lihat samada masih ada jarak lagi ke tidak?. Kalau dah ok Baguslah.

Saya telah berjaya mencari jalan penyelesaian ini ketika blog saya menghadapi masalah yang sama. Semoga Berjaya.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...