ads by nuffnang

Join The Best Followers

Tuesday, February 8, 2011

Salam Perkenalan


Salam...... Apa Khabar Semua...saya Abdul Malik bin Abdullah, ini adalah blog ke 2 sy. sy telah berkeluarga dan mempunyai dua orang cahaya mata. Blog ini telah saya namakan sebagai Malik Torpedo kerana saya telah mendapat gelaran ini daripada kawan-kawan saya sewaktu saya berkursus bersama mereka dahulu dan RAHSIA Torpedo ini biarlah saya dan kawan-kawan sahaja yang tahu..hee..hee.... Tujuan saya buat blog ini adalah untuk berkongsi cerita atau maklumat yang saya minati contohnya cerita mengenai Diri saya sendiri, artis-artis kita, Automotif, Maklumat Pekerjaan terkini, Berita-berita yang tengah hangat pada waktu tersebut kepada semua. sy harap tuan/puan dan kawan-kawan dapat menyokong saya. Blog saya terbuka kepada semua,join blog saya ok. Terima kasih.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...