ads by nuffnang

Join The Best Followers

Monday, July 23, 2012

Tukar Tayar Baru Raya nie - Goodyear Eagle F1 Directional 5


Goodyear Eagle F1 Directional 5 untuk kereta-kereta sport sahaja contohnya Nissan 350Zs atau Mazda RX-8 ke boleh menggunakannya, ia tayar berprestasi tinggi dengan SportGrip Technology. Mesti mahal nie...

Kereta aku pakai tayar yang biasa saja tapi adalah kelebihan, aku tak beli tayar murah sangat atau second hand bukan apa nak bawa family,kalau apa berlaku contohnya tayar meletup ketika memandu, aku tak boleh bayang sesuatu berlaku pada isteri dan anak-anak aku. aku dekat nak raya ni baru nak tukar 2 tayar belakang sahaja sebab tayar depan baru lagi 6 bulan, aku gunakan tayar Continental ContiComfortContact CC5. sejak mula-mula tukar tayar kereta yang dulu lagi sehingga kini aku masih setia dengan Continental. nak balik jauh ke Terengganu dengan perjalanan melebihi 8 jam jadi kena pasti tayar betul-betul baik dan selamat.

1 comment:

  1. D5 ni takdelah semahal jenama lain.. OKlah dah pakai, syok corner.. Hehehe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...