ads by nuffnang

Join The Best Followers

Monday, December 10, 2012

Harimau Malaya mesti baham Thailand di Bangkok khamis ini

Harimau Malaya berdepan tugas berat pada separuh akhir kedua Piala Suzuki AFF 2012 di Stadium Supachalasai, Bangkok Khamis ini apabila membenarkan Thailand bangkit untuk seri 1-1 di Stadium Nasional Bukit Jalil, semalam.

Apa pun aku tetap sokong Harimau Malaya dan percaya pasukan Malaysia mampu membuat keajaiban untuk menang khamis nanti. Walaupun corak permainan bola sepak negara belum sampai pada tahap kelab terkemuka dunia aku tetap yakin.

Pada pendapat aku, pemain kita perlu memantapkan kawalan bola dan hantaran bola supaya tepat kepada pemain lain. Dari apa yang dipamerkan semalam, hantaran bola oleh pemain kita entah kemana-mana, tak tahu pada siapa bola dihantar serta gagal membuat hantaran dengan baik adalah punca utama Harimau Malaya gagal untuk menang semalam. nie pendapat aku jer...

Aku harap pemain kita berusaha keras dan membuktikan mereka layak menang Piala AFF Suzuki 2012 ini. Good Luck Harimau Malaya...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...