ads by nuffnang

Join The Best Followers

Monday, December 10, 2012

Rugi tak tengok movie The Twilight Saga Breaking Dawn Part 2

Hari minggu yang lepas layan Movie The Twilight Saga Breaking Dawn Part 2, aku dah tengok siri-siri The Twilight sebelum ini, The Breaking Dawn Part 2 ini adalah siri yang terakhir. aku bagi 5 bintang cerita ni memang best, walaupun aksi berlawan hanya dihujung cerita tapi jalan cerita yang menarik dan hebat menjadikan cerita ini yang terbaik tahun 2012 ini bagi aku.

layan pukul 1 Pagi pukul 4 baru habis...memang puas hati. so sape-sape yang belum tengok cite nie aku saran tengoklah memang tak rugi.

Jalan cerita yang terakhir ini mengisahkan "Bella telah melahirkan seorang bayi perempuan anak kekasihnya "edward" dimana ia dicurigai dan dikatakan telah melanggar undang undang pontianak/vampire. mereka terpaksa mengumpul seberapa ramai saksi bagi mengatakan bahawa mereka tidak melakukan kesalahan sebelum kedatangan Pontianak/vampire yang datang untuk mengadili mereka jika benar anak mereka adalah Pontianak/vampire yang mampu memberi ancaman kepada semua Pontianak lain.

Rugi tak tengok...aku bagi 5 bintang *****

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...