ads by nuffnang

Join The Best Followers

Monday, April 4, 2011

Aku Nak Rumah Macam Nie!.


Sebelum aku pencen lg 12 tahun, aku nak cari tanah nak buat rumah lebih kurang mcm rumah kt atas nie. Simple jer design dan kalau aku nak ubah cikit-cikit jer. aku nak tingal kt kampung. malas nak sesak sesak hari kt jalanraya ni. nak duduk tenang, boleh buat ape jer pun dengan tanah yang aku ada nanti. tanam sayur ke? tanam pokok buah buahan ke?....Dah puas dah tinggal kt bangunan tinggi ni...conform sepanjang service aku tinggal kt blok tinggi2 nie...xdelah buka pintu nampak & pijak tanah terus...jadi aku berazam nak beli tanah n buat rumah sendiri....hidup aman damai di kampung. semoga impian aku jadi kenyataan .... Amin.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...