ads by nuffnang

Join The Best Followers

Saturday, April 23, 2011

Malik Torpedo - Calon Blogger of The Year



Salam semua...haa..haaa... aku masuk bertanding untuk merebut Gelaran "Blogger of The Year" yg dianjur oleh syarikat Digi. Jadi aku mohon pada semua kawan-kawan baik di Facebook atau yg datang melawat blog aku ni...Undilah aku yer...

Ni entry yg aku nak kawan-kawan sekalian Vote...


entry yg aku mohon kawan2 semua Vote adalah seperti diatas tajuk :Seksinya Jue Aziz ABPBH 10

Pertama sekali : Kawan-kawan sekalian kena Login menggunakan Akaun Facebook masing2.

dah Login klik pada: i want to vote now

lepas tu akan ada seperti ini

Nampakkan sebelah sana tu ada tulis Blogger of The Year, bawahnya ada teks vote now!, klik disitu.


kemudian pada Type: klik HTTP URL dan pada entry name masukan : Seksinya Jue Aziz ABPBH 10


Masukkan Tapisan Perkataan,tulis balik dlm petak tu perktaan yg dia bagi. Cth kt ats ni :steur daugter

dan akhir sekali klik pada tanda ini :
Untuk Mengundi saya Klik Disini
Klik LIKE kt bawah ni sekali yer...TQ

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...