ads by nuffnang

Join The Best Followers

Wednesday, March 16, 2011

Buffered Earning Nuffnang PertamaKu

Salam semua nak kongsi cikit Buffered earning nuffnang yg pertama aku dapat...
(Pembetulan: Bukan "buffered earning tapi CPC nuffnang" - Tajuk xleh nak tukar cz nanti link dgn innit nuffnang hilang. Sorry all)

Usaha tangga kejayaan kan?..jadi aku nak melipat gandakan usaha aku supaya aku pun boleh jadi blogger yg berjaya. Blog aku ni baru berusia sebulan lebih, siang malam aku usaha belajar nak pandai blog ni..dari zero langsung tak tau apa-apa pasal blog ke, web ke?. Baca-baca...buat...akhirnya ni la hasilnya.


tengok tu 0.50 sen 2 x aku dapat...aku harap lepas ni lebih ramai sahabat-sahabat fb dan sahabat blogger yg visit blog aku ni. aku ni budak baru dlm blogger ni jadi banyak lagi kena belajar.


yang paling banyak tu 0.75 sen... Alhamdulillah Syukur sangat2. walaupun jumlahnya baru RM 6.75 tapi angka ni laa yang akan mendorong semangat untuk mendapatkan angka yang lebih tinggi.

Mintak maaf semua bukan "Buffered Earning" tapi Global_CPC hee...hee...aku salah tulis tajuk dan isinya, Minta maaf yer...(Di edit Semula setelah mendapat komen bro arief)... Apa-apa pun aku harap kawan-kawan dapat bagi nasihat serta tunjuk ajar supaya blog aku ni bertambah smart & mendapat traffic yg tinggi setiap hari... Terima kasih nuffnang dan terima kasih semua.

7 comments:

  1. mane BE nye bro?
    rase macam kempen biase je tu.
    kalau BE rase nye dye tulis "Pendapatan Terumpuk"
    kalau tak silap saya lah.

    ReplyDelete
  2. minta maaf bro salah tulis tajuk...sy dh edit n note bahawa bukan "buffered earning".

    ReplyDelete
  3. Keep it up and earn more moolah :D

    ReplyDelete
  4. banyak tuuu...congrats!....kipidap k (^_^)

    ReplyDelete
  5. tq...lagi RM44 boleh laa draw kluar dr nuffnang.....

    ReplyDelete
  6. aku pun dpt BE.. :)
    anyway, knp x print screen je?

    ReplyDelete
  7. Taniah bro...xreti laa...haa...haa...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...