ads by nuffnang

Join The Best Followers

Monday, March 14, 2011

Satria Neo R3 On The Way

Satria Neo R3 Limited Edition On The Way. aku memang minat betul dgn Kereta 3 pintu ni.


mesti ramai yang tempah Satria Neo R3 Limited Edition ni. Tak ada orang nak hadiahkan aku sebuah ke kereta ni? hee...hee....



Tegap,Mantap,Styloo, Cantik, Menarik...Memang Ngeboom la R3 ni!.


Pandangan R3 dari bahagian hadapan...




Bahagian Interior yang sangat menarik....Leather seat hitam dengan kemasan merah pada seat dan dashboard....Pergghh...Sememangnya Mengancam.

aku rasa ramai anak muda yg nak kereta ni cuma xmampu nak beli jer cam aku...hee..hee...tapi kalau aku yg anak nak masuk 2 ni kalau beli pun untuk second car boleh laa....minat macam mana pun keluarga kena diUtamakan...

3 comments:

  1. smart giler..
    aku nak jugak sebijik.

    ReplyDelete
  2. saya...saya...saya nak jugak...hahaha

    ReplyDelete
  3. aku pun nak....ntah dpt ke tidak...tggu bulan jatuh ke riba kot..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...