ads by nuffnang

Join The Best Followers

Tuesday, May 31, 2011

Bagaimana Buat Duit dengan Blog / How Earn Money with Blog




salam semua, Nak cerita cikit pasal buat duit dengan blog. apa yg aku lihat ramai jugak blog-blog baru yg tiada unsur pengiklanan ape-ape di blog mereka. bagi mereka yg nak buat duit dengan blog terdapat banyak syarikat pengiklan yg ada. antara yg popular di malaysia ialah Syarikat Nuffnang dan bagi blog yang menggunakan bahasa inggeris/english boleh mendaftar dengan Google Adsense.

bukan hari ini buat blog, hari ini jugak dapat duit. untuk mendapatkan duit melalui blog, blog itu mestilah ramai pengunjung atau unique visitor ke blog anda dan adanya klik pada iklan yang dipaparkan di blog anda barulah anda akan memperolehi pendapatan dari blog. contohnya iklan diblog aku ni...

mungkin bertahun-tahun diperlukan untuk orang mengenali blog kita dan untuk kita memperolehi pendapatan dari blog. ape-pun jangan cepat putus asa, cari sesuatu yang berlainan dari blog yg sudah ada, dan jadikan blog anda lain dari yg lain.



blog perlu sentiasa diupdate supaya pembaca atau pelawat akan masuk lagi ke blog kita.

Aku pun masih baru,aku sukakan nuffnang dan aku akan tetap setia dengan Nuffnang...selagi nuffnang menyokong aku.

untuk mendaftar dengan Nuffnang klik link ni: http://www.nuffnang.com.my/

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...