ads by nuffnang

Join The Best Followers

Thursday, May 19, 2011

Gambar Darjah 4 Sekolah Rendah Felda Sebertak



Tersenyum sendiri aku tengok gambar masa sekolah rendah ni...teringat kt kawan-kawan semua. tak banyak aku ingat masa sekolah rendah ni...yg aku ingat aku byk buat perkara tak elok jer...biasalah nakal kan...bukan jahat tau.

kalau tanya kawan2 nak tak kalau blh Back to the Future mesti semua cakap nak kembali ke zaman persekolahan dulu... aku pun nak kalau boleh? tapi benda tu mustahil betul tak???. Jikalau dapat balik ke masa sekolah dulu ape yg aku akan buat adalah BERLAJAR RAJIN-RAJIN , masuk Universiti, Kerja yg hebat2..tak hebat pun keja yg gajinya hebat pun oklh. dan yg Terakhir ialah balas jasa Mak dan Ayah aku yg telah melahirkan dan membesarkan aku...

tuu kalau blh back to the future laaa...tp aku tetap akan tolong Mak aku walau ape pun...dan setiap hari aku akan doakan Arwah Ayah diletakkan dikalangan orang-orang beriman kepada ALLAH S.W.T...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...