ads by nuffnang

Join The Best Followers

Tuesday, May 31, 2011

Pelawat atau Unique Visitor Blog Perlu Maintain bagi Menjana Pendapatan



Pelawat atau Unique Visitor Blog Perlu Maintain bagi Menjana Pendapatan!!!. Kenape aku cakap kena maintain (kekalkan). ok kalau 1 hari aku dapat dalam 150 UV jadi aku kena kekalkan mcm tu jugak untuk hari esk dan seterusnya...lebih xper kurang jangan.

Macam mana nak kekalkan bilangan UV ke blog kita ialah sentiasa update entry blog, buat tajuk yg menarik minat utk orang membacanya... cthnya: "Alamak!!! ade awek nak berkenalan dgn aku laa" pstu share di facebook conform timbul perasaan ingin tahu oleh kawan-kawan di fb kita tu. diaorg klik masuk ke blog kita...

Apabila kawan-kawan kita tu klik button like pd entry kita tu...kawan-kawan dia plk akan nampak di wall diaorang. cthnya: minah likes "Alamak!!! ade awek nak berkenalan dgn aku laa" on Malik Torpedo (alamat blog). selepas tu kwn kpd kwn kita plk klik like lg pd entry tu...kwn dia pulak nmpak blog kita...dia plk masuk...mcm tu laa kitarannya jika tajuk yg kita buat tu hebat dgn menimbulkan perasaan ingin tahu/nak tahu dikalangan pembaca....so keep up the good work ok!!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...