ads by nuffnang

Join The Best Followers

Wednesday, June 8, 2011

Apabila isteri rasa Tergugat!!!



Berkerut kening aku bila baca tajuk ni tadi...Perlu ke tubuh Kelab Isteri Taat ni...Cam terdesak la pulak bunyinya .. Apakah motif kelab ni ? Nak bincang isu isu berbangkit para suami nikah lebih dari satu ? Atau nak bincang isu isu berkaitan dengan suami memasing dengan bertukar tukar pendapat ? Aku rasa nanti sah sah jadi ngumpat atau gossip.. pastu mulalah akan ada guna bomoh ... huhu...kononya nak ikat suami tak bagi ada yg lain.

Bagi aku tak payah laa "Kelab Isteri Taat" ni, banyak lagi pendekatan lain yg lebih baik...Naib Presiden Kelab itu Dr Rohaya berkata "Malah, kegagalan isteri melayan kehendak seks suami adalah antara punca utama kegagalan rumah tangga apabila pasangan mereka sebaliknya beralih kepada teman wanita, perempuan simpanan serta pelacur bagi mendapatkan kepuasan itu. Peringatan itu disuarakan Naib Presiden Kelab Isteri Taat yang baru ditubuhkan di negara ini, Dr Rohaya Mohamed".

Pergghh...dah jadi isu pulak dah...

"Timbalan Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Dr Mashitah Ibrahim yang melihat kenyataan itu sebagai usaha merendahkan martabat wanita Islam meminta Pendaftar Pertubuhan meneliti semula pendaftaran kelab berkenaan yang disifatkan menimbulkan rasa tidak senang wanita Islam".

macam macam...seks ni mmg salah 1 faktor utama yg aku rasa patut diberi keutamaan
pada suami..hee..hee...tapi jgnlh buat bandingan dgn pelacur...ish..ish....tak baik jika disalah erti yg bukan islam.

Jadi para isteri tu yerr kenalah jaga suami mereka dgn baik...jgn melawan ckp suami (isteri zaman sekarang-kita ckp sepatah dia jwb 10) betul tak???, Hormat pd suami (yg aku tengok depan mata aku sendiri...dpn org pun isteri tinggi suara pd suami) aku geleng kepala laa kesian laki tu...pastu suami cari perempuan lain marah...cakap mcm-mcm...Fikirkanlah baik-baik...

sumber rujukan&nak baca : 1 Disini
2 Disini

Last sekali pada pendapat aku laa kan untuk isteri-isteri diluar sana, Jika anda mahukan sesuatu janganlah memaksa suami anda...anda hanya boleh memberi cadangan dan pendapat tapi bukan membuat keputusan. keputusan ditangan suami...hormat suami sebagai ketua keluarga. Cermin dan pandang diri kita dan tanya "Adakah aku layan suamiku dengan seadilnya"?. sebelum sesuatu berlaku....

ok...renungkan!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...