ads by nuffnang

Join The Best Followers

Tuesday, June 14, 2011

Segmen Blog - Aku rasa Serba Salah!!!



Salam semua, aku rasa serba salah nak mohon ke tidak bertugas di luar negara ni?. aku ada dapat surat menyatakan Tawaran untuk bertugas ke sana bagi yang berminat boleh pohon, ape yang perlu aku buat hanya hantar surat permohonan dan temuduga.

Tapi yang aku kisahkan adalah bertugas selama setahun disana kalau berjaya nanti...tinggalkan Isteri dan Anak-anak aku. Setahun tuu...bolehkah aku? Mampu ke aku berjauhan selama tu dengan isteri dan anak-anak?.

Nak ke tak nak mohon nie?. Aku nak sangat bertugas di luar negara ni, berbakti pada Negara. Surat dah siap tinggal nak hantar jerrr...

Ape pendapat korang?. Aku patut mohon ke tidak???....bagi pendapat cikit...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...