ads by nuffnang

Join The Best Followers

Monday, June 13, 2011

Segmen Blog - Gambar Aku Masa Rekrut Dahulu!!!




Salam semua inilah aku masa Rekrut di Sekolah Tentera Udara, Ipoh dahulu(sekarang dah tukar nama)...Hensem kann...haa...haa...Kenangan aku!!!.

Macooo tak aku???..hee..hee..saje tanya. aku selalu terkenang waktu aku rekrut nie macam-macam, seronok n yg tak seronok semua ada...

sebelum masuk Rekrut ni, macam-macam keje aku buat...p keje 2-3 bulan pastu balik kampung, berhenti keje. pastu p lg keje pun berhenti lagi. sampai ada 1 kali tu waktu aku balik bawa beg..mak aku tengah menyapu sampah depan umah...nampak beg aku jer ... mak dah boleh mengagak yg aku berhenti keje. mak ckp "Kenapa balik ni? P rejaaa". haa..haa..tu la padan muka aku...duk ukur jalan jer!!!

Lepas tu aku pun tekad nak cari keja yg boleh ikat aku cz aku nak tolong orang tua aku. aku tak mau dah asyik keje berhenti keje nie. Last sekali aku p temuduga dengan kawan rapat sekampung aku.... Aat!!! ade panggil dia remy, helmy A..Aat.

Alhamdullilah...kami berjaya pastu p Ipoh n berjaya tamatkan Latihan Rekrut selama 6 bulan disana. sekarang dh hampir 10 tahun aku keje...

Ok tak cite aku nie???. Ikhlas ini Kisah Benar aku....

Blog aku ni..aku buat utk mengisi masa lapang..suka-suka...Alhamdullilah aku tengok pembaca blog aku ramai & aku rasa macam aku ni dah ada Peminat cz setiap kali aku post aku check ramai yg baca...Terima kasih kerana sudi melawat blog aku..!!! TQ

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...