ads by nuffnang

Join The Best Followers

Thursday, January 10, 2013

Galaxy Tab 2 10.1 aku dapat kemaskini Android 4.1.1 Jelly Beans


Wahhh.....hepppy aku malam ni bila tab aku dapat kemaskini android 4.1.1 jelly beans , sebelum ni ice cream sandwich jerrrrr.......
Aku ingatkan tab 2 tak akan ada kemaskini yang melebihi ice cream sandwich....aku silap rupanya....

Untuk cuba tengok samada tab korang boleh update ke jelly beans atau ada update, pergi ke setting, about device, software update dan update......terpulang lah nak guna wifi atau data pada tab korang.....

Interface baru,keypad baru,susunan applikasi baru dan banyak lagi...tengah explore lagi ni tengok apa lg yang update bersama jelly beans terbaru ni....hee...hee....jangan jelous .....yeeeeeaaaahaaaaaa.....jelly beans bro....mantap. aku suka betul dengan android...love u android...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...